2
A blogom reloaded
Nos, elkezdem megint ezt a blogolást, mert akkora nagy divat lett, és mert hamarosan elmegyek Párizsba, ahonnan pedig képtelen leszek mindenkinek személyre szóló emaileket küldözgetni, így maradni fog ez. Továbbá van egy pár nagyon jó blog a környezetemben, amit ajánlok mindenkinek a figyelmébe.
Per pillanat hulla fáradt vagyok a nemzetközi szervezetek óta tartó vizsgaparától, amit nem enyhít, hogy pénteken pedig fantasztikus magyar külpol XX. század szakirányos tárgy lesz. Ezzel kapcsolatban szeretném megemlíteni, bár nincsenek illúzióim arról, hogy az illetékesek blogot olvasnak:
A TANÁROKNAK IS KELL SZAKMAI KOMMUNIKÁCIÓ ÓRA!!!
Két dolog:
1. Ma a Biztonsági elméletek c. órára írt dolgozatomat kb. egy ponton bírálta Rada és Marton Peti, mégpedig, hogy ne használjak "mi"-t, hanem "én"-t vagy személytelenül fogalmazzak, mert a "mi" egy marxista berögződés, az ő figyelmüket erre a nyugati egyetemeken külön felhívták.
Namármost, ezt nekünk anno szakmai komm-on belénkverték.
Konzekvencia:
(a) Itt az ideje modernizálni a tanári kart, minden tekintetben
(b) Legyen valami egységesen elfogadott munkamódszer, legalább EGY egyetemen belül.
2. A magyar külpolitika c. előadás diái siralmasak. De komolyan. Valaki magyarázza el a nem XXI. századi technológiában szocializálódott oktatóknak, hogy mi a powerpoint lényege!! Nem az, hogy bekopizunk oda egy szöveget, ami aztán olyan kicsit lesz, hogy nem lehet elolvasni. De nem is az, hogy egy tőmondatból áll az egész dia. Vázlat. Annak a vázlata, amit el akarunk mondani. A főbb pontok, fontos adatok.
Hol van itt a hallgató-centrikusság??
Per pillanat hulla fáradt vagyok a nemzetközi szervezetek óta tartó vizsgaparától, amit nem enyhít, hogy pénteken pedig fantasztikus magyar külpol XX. század szakirányos tárgy lesz. Ezzel kapcsolatban szeretném megemlíteni, bár nincsenek illúzióim arról, hogy az illetékesek blogot olvasnak:
A TANÁROKNAK IS KELL SZAKMAI KOMMUNIKÁCIÓ ÓRA!!!
Két dolog:
1. Ma a Biztonsági elméletek c. órára írt dolgozatomat kb. egy ponton bírálta Rada és Marton Peti, mégpedig, hogy ne használjak "mi"-t, hanem "én"-t vagy személytelenül fogalmazzak, mert a "mi" egy marxista berögződés, az ő figyelmüket erre a nyugati egyetemeken külön felhívták.
Namármost, ezt nekünk anno szakmai komm-on belénkverték.
Konzekvencia:
(a) Itt az ideje modernizálni a tanári kart, minden tekintetben
(b) Legyen valami egységesen elfogadott munkamódszer, legalább EGY egyetemen belül.
2. A magyar külpolitika c. előadás diái siralmasak. De komolyan. Valaki magyarázza el a nem XXI. századi technológiában szocializálódott oktatóknak, hogy mi a powerpoint lényege!! Nem az, hogy bekopizunk oda egy szöveget, ami aztán olyan kicsit lesz, hogy nem lehet elolvasni. De nem is az, hogy egy tőmondatból áll az egész dia. Vázlat. Annak a vázlata, amit el akarunk mondani. A főbb pontok, fontos adatok.
Hol van itt a hallgató-centrikusság??